Xbox 360

Världens bästa spelkonsol. Jag äger en xbox 360 och jag är glad att jag inte köpte PS3 för xbox 360 kontrollerna är bättre och skönare än det små och dåliga ps3 kontrollerna. PS3 kontrollerna blir till och med klibbiga på stryrknapparna. Årets konsol 2008. Xbox 360 blev årets konsol 2008 men 2009 blev det wii (bara för att dom har rörlsegrejer) men xbox 360 skall nu ha rörelsesensorer i det flesta spelen snart men ett som redan kommit ut är lips och det är typ som singstar fast med fler låtar och det finns rörelsesensorer i kontrollerna och jag har spelet också och det är en riktig förändring jämfört med singstars spel.

Xbox Live. Är så jävla bra online också jag älskar det. Hör är några bilder med tillbehör och sånt!! COOLT VA
med tangetbord till online.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0